• Remiantis Mažmeninės prekybos taisyklių 15 punktu tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiamos ir negrąžinamos.

Nekokybiškų prekių atvejai:

• Jei pirkėjas gauna nekokybišką prekę, jis privalo apie tai informuoti Pardavėją per 48 valandas nuo prekės gavimo. Pranešimas turi būti pateiktas telefonu +370 62136306 ir el. paštu info@rafaelioriesutai.lt. Laiške reikia nurodyti prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir paaiškinti nusiskundimo priežastį. Jei įmanoma, pirkėjas turėtų pateikti įrodymus, pvz., nuotrauką. Prekių kokybės ir grąžinimo klausimai sprendžiami vadovaujantis LR civilinio kodekso 6.362 ir 6.363 straipsniais.

Prekių grąžinimo sąlygos:

  • Grąžinamos prekės turi atitikti šias sąlygas:Prekė turi būti nesugadinta, originalioje ir tvarkingoje pakuotėje.Prekė neturi būti pažeista pirkėjo.Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi savo pirminės išvaizdos (etiketės ir apsauginės plėvelės turi būti nepažeistos), nebent grąžinama prekė yra nekokybiška.Prekė turi būti grąžinama su visomis dalimis ir priedais, kaip buvo pristatyta pirkėjui. Būtina pateikti prekės įsigijimo dokumentą.Grąžinimas dėl netinkamos ar nekokybiškos prekės: Jei pirkėjui buvo pristatyta netinkama ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja padengti grąžinimo ir siuntimo išlaidas bei pakeisti prekę tinkama.

Prekių keitimo galimybės:Jei pardavėjas neturi atitinkamų prekių, kurias būtų galima pakeisti, pirkėjui bus grąžinti pinigai už prekę, neįskaitant pristatymo išlaidų.

Prekių saugumas grąžinimo metu.Pirkėjas yra atsakingas už prekių saugumą jas grąžinant/Transportavimo išlaidų padengimas:Pardavėjas apmoka transportavimo išlaidas tik tuo atveju, jei pirkėjas gavo ne tas prekes, kurios buvo užsakytos, arba prekės turi akivaizdžių defektų.

Prekių gražinimo taisyklės